سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شمع سوزان


ساعت 5:58 عصر چهارشنبه 87/9/13

عشـــــــــق بـــــی پــایــان

 

پیرمردی صبح زود از خانه اش خارج شد. در راه با یک ماشین تصادف کرد و آسیب دید عابرانی که رد می شدند به سرعت او را به اولین درمانگاه رساندند . .
پرستاران ابتدا زخمهای پیرمرد را پانسمان کردند. سپس به او گفتند: "باید ازت عکسبرداری بشه تا مطمئن بشیم جائی از بدنت آسیب دیدگی یا شکستگی نداشته باشه "
پیرمرد غمگین شد، گفت خیلی عجله دارد و نیازی به عکسبرداری نیست .
پرستاران از او دلیل عجله اش را پرسیدند :
او گفت : همسرم در خانه سالمندان است. هر روز صبح من به آنجا می روم و صبحانه را با او می خورم. امروز به حد کافی دیر شده نمی خواهم تاخیر من بیشتر شود !
یکی از پرستاران به او گفت : خودمان به او خبر می دهیم تا منتظرت نماند .
پیرمرد با اندوه ! گفت : خیلی متأسفم. او آلزایمر دارد . چیزی را متوجه نخواهد شد ! او حتی مرا هم نمی شناسد !
پرستار با حیرت گفت: وقتی که نمی داند شما چه کسی هستید، چرا هر روز صبح برای صرف صبحانه پیش او می روید؟
پیرمرد با صدایی گرفته ، به آرامی گفت: اما من که می دانم او چه کسی است !

« کلاس پنجم که بودم پسر درشت هیکلی در ته کلاس ما می نشست که برای من مظهر تمام چیزهای چندش آور بود ، آن هم به سه دلیل ؛ اول آنکه کچل بود، دوم اینکه سیگار می کشید و سوم - که از همه تهوع آورتر بود- اینکه در آن سن و سال، زن داشت. !...

چند سالی گذشت یک روز که با همسرم از خیابان می گذشتیم ،آن پسر قوی هیکل ته کلاس را دیدم در حالیکه خودم زن داشتم ،سیگار می کشیدم و کچل شده بودم

 



  • کلمات کلیدی :
  • ¤ نویسنده: عاشق

    نوشته های دیگران ( )

    خانه
    وررود به مدیریت
    پست الکترونیک
    مشخصات من
     RSS 
     Atom 

    :: بازدید امروز ::
    3
    :: بازدید دیروز ::
    5
    :: کل بازدیدها ::
    24113

    :: درباره من ::

    شمع سوزان


    :: لینک به وبلاگ ::

    شمع سوزان

    :: دسته بندی یادداشت ها::

    اجازه . بی احساس . خاطرات سرد باران . دل . دلسرد . راز خدایی . سهراب . فریدون مشیری . کوچه . گل واژه . مجموعه مرگ رنگ .

    :: آرشیو ::

    آذر 1387

    :: لینک دوستان من::

    عکس
    آریایی بیدارشو
    عکس های خوشکل ایرانی
    فرزند کوروش

    :: لوگوی دوستان من::



    :: خبرنامه وبلاگ ::